»Če pogledamo, koliko kitajskih proizvajalcev prihaja v Evropsko unijo, se sprašujem, kdo bo vse to kupil in kako bodo podelili subvencije, za kateri avtomobil da in za katerega ne, če sploh bodo kakšne subvencije. Ta hip kaže, da bi lahko najbolj trpeli prav mi, Evropejci.«
»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»Nesprejemljivo je, da so zaradi pravil EU o državni pomoči in različnih carinah evropski proizvajalci avtomobilov v primerjavi s kitajskimi podjetji v slabšem položaju.«
»Svetovne trge preplavljajo cenejši kitajski avtomobili, njihova cena je umetno nizka, kar omogočajo ogromne državne subvencije. To izkrivlja naš trg.«
»S trdim delom v naslednjih 15 oziroma 20 letih postali eden izmed pet najboljših proizvajalcev avtomobilov na svetu in si prizadevali dvigniti celotno kitajsko avtomobilsko industrijo.«
»Ukrepom proti kitajskim državnim subvencijam za proizvodnjo solarnih panelov, polprevodnikov in električnih avtomobilov, ki že zdaj presega svetovne potrebe, proti čemur naj bi ZDA uvedle visoke carine.«
»Vseh pet največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov pridobiva usnje od strank brazilskih podjetij, povezanih z obsežnim krčenjem gozdov.«
»Namerava največji evropski proizvajalec avtomobilov zapreti vsaj tri tovarne v Nemčiji, odpustiti na desettisoče zaposlenih in optimizirati delovanje preostalih tovarn.«
»Proizvajalci avtomobilov zelo spremljajo zaloge komponent zunaj Kitajske.«
»Posledično evropski potrošniki morda niso imeli možnosti kupiti avtomobil z najboljšo razpoložljivo tehnologijo. Proizvajalci imajo zdaj priložnost, da se odzovejo na naše ugotovitve.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju